reklama

Jingle bells

Hou - hou - hou ... A zasa sú tu Vianoce.Najkrajšie sviatky roka...Ale pre koho?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Ja osobne sa na tohtoročné sviatky ,,pokoja" vôbec neteším.Sama neviem presne, čím to je.Po iné roky som ich mala rada.Už minuloročné boli smutné.Prvý krát bez ocina.Bolo to naozaj čudné.Bola s nami síce aj babka,ako každý rok, ale predsalen, už to nebudú tie Vianoce, čo bývali.Snažila som sa byť silná, urobiť im krásne sviatky.Bolo nám fajn,v rámci možností. Celý tento rok bol hrozný.Nič sa nedarilo, nič naozaj dobré sa nestalo.Ubehol pomerne rýchlo,teda pre mňa určite.Vysoká škola, veľká zmena, ktorá ma ale z depresie nedostala,naopak.Konečne leto a všetko sa začalo dostávať do normálu.Tak som nabrala posledné sily a poslala som prihlášku na výšku.Zas.A tak som opäť prváčka,na odbore, ktorý z duše nenávidím,kde sa len trápim a všetko sa dostalo do starých koľají.Jediné pozitívum bolo, že som spoznala Ľuba.Mám ho rada,boli sme spolu mesiac a pol,naozaj skvelý človek,ale nemilujem ho tak ako on mňa.A tak som sa opäť vrátila k bývalému, ktorého mám síce rada,sme ,,spolu" vyše dvoch rokov, ale neni to ono.Ale vezmem to pevne do rúk a budem sa to snažiť poriešiť .A o pár dní Vianoce...Vôbec necítim, že sa blížia.Žiadna predvianočná radosť.Vianočné songy v rádiách nemôžem vystáť, automaticky prepínam na konkurenciu.Otázky typu :,,No čo,darčeky pokúpené?" ma vytáčajú.Ale snažím sa tváriť, že všetko je v úplnom poriadku.Neviem prečo toto všetko.Možno ten vianočný ošiaľ na mňa ešte len príde.Keď bude všetko upratané,keď bude napečené a všetky darčeky zabalené.Dúfam.Jedno však viem, nech už Vianoce dopadnú akokoľvek, čochvíľa tu je Nový Rok :) a na ten sa ohromne teším.A v hĺbke duše dúfam, že bude lepší ako tento...Aspoň trošičku...Budem sa ho snažiť urobiť lepší.Tak a už pomaly končím, prepadla ma kreatívna chvíľka, idem si trošku aranžovať.Tak vám všetkým prajem pokojné sviatky, tie najkrajšie Vianoce s ľuďmi, ktorí Vás robia šťastnými a samozrejme šťastný Nový rok, nech je lepší ako ten ,,starý"!

Tonka Králiková

Tonka Králiková

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ak sa na teba neusmeje šťastie, usmej sa ty!Možno ho rozosmeješ :) Zoznam autorových rubrík:  škola....SúkromnépoviedkyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu